Неге біз Fullo орнына Teleport брендін таңдадық

Jul 1, 2024

Неге біз Teleport брендін Fullo.kz орнына таңдадық


Келешектің логистикасы: ескі сынаққа жаңа көзқарас

Бизнес әлемінде, әсіресе логистика саласында, бренд жасау компанияның қабылдануы мен табысында шешуші рөл атқарады. Біздің стартап, бұрын Fullo.kz ретінде белгілі, көлік логистикасы мен курьерлік жеткізу саласында автоматтандырудың көшбасшысы болу үшін ұзақ жолдан өтті. Алайда уақыт пен нарық өзгерістерді талап етеді. Біз жаңартылған брендіміз - Teleport-ты таныстыруымызды қуанышпен жариялаймыз. Бұл мақалада
біз ребрендинг өткізудің себептерін және оның клиенттеріміз
және серіктестеріміз үшін не білдіретінін айтып береміз.


Эволюция: Fullo.kz-тен Teleport-қа

Біз басталғанда, Fullo.kz бизнес үшін логистикалық процестерді жақсарту мақсаты бар амбициялық жоба болды. Біздің қызметіміздің барысында біз көп нәрсені үйрендік, заманауи технологияларды енгіздік және клиенттеріміздің сенімін жоғалттық. Бірақ біз одан әрі өсу және амбицияларымызға сай болу үшін тек ішкі процестерімізді ғана емес, әлемге өзін қалай танытатынымызды да өзгерту қажет екенін түсіндік.


Ребрендингтің негізгі себептері

  • Түсініктілік және қарапайымдылық: Fullo.kz атауы белгілі бір географиялық аймақпен байланысты болды және біздің бизнесіміздің мәнін әрдайым айқын жеткізбеді. Teleport - жылдамдық
    және инновациялармен дереу ассоциация, бұл біздің миссиямыз бен құндылықтарымызды тамаша көрсетеді.


  • Инновациялар мен көшбасшылық: Teleport логистикалық инновациялардағы көшбасшылыққа ұмтылысымыздың символы. Біз логистиканы жылдам
    және экономикалық ету үшін заманауи технологиялар мен әдістерді енгіземіз, Chaos-ты тәртіпке айналдырып, логистика осындай
    сиқырлы түрде жұмыс істейтін әлемді құрудамыз.


  • Халықаралық ауқым: Жаңа атау біздің халықаралық нарыққа шығу амбицияларымызды білдіреді. Teleport кез келген тілде оңай айтылып, есте қалатын, бұл жаһандық бренд үшін маңызды.


  • Заман талабына сай имидж: Қазіргі әлемде бренд жасау - бұл тек атау емес, бұл оның тудыратын қабылдауы мен эмоциялары. Teleport инновациялардың, жылдамдықтың және сенімділіктің рухын білдіреді - бұл біз клиенттерімізге жеткізгіміз келетін нәрсе.


Не өзгереді?

Өзгеріссіз қалған құндылықтар:

  • Клиентке бағдарлану: Біз клиенттеріміздің қажеттіліктерін бәрінен жоғары қоямыз, барлық деңгейлерде - менеджерлерден
    курьерлерге дейін жоғары стандартты қызмет көрсетуді қамтамасыз етеміз.


  • Ашықтық: Біз клиенттерімізбен сенімді қарым-қатынастарды жалғастырамыз, жұмысымыздың барлық аспектілері туралы ашық
    және адал түрде хабарлаймыз.


  • Экономикалық тиімділік: Біз логистиканы қолжетімді және экономикалық етуге тырысамыз, кәсіпорындарға шығындарды азайту және пайда табуды арттыруда көмек көрсетеміз.

Teleport-пен жаңа мүмкіндіктер:

  • Қызмет жылдамдығы: Біз тапсырмаларды тез және тиімді орындауды бағалаймыз, клиенттерімізге логистикалық проблемаларды шешуге тез арада шешімдер ұсынуды қамтамасыз етеміз.


  • Логистикалық инновацияларда көшбасшылық: Біз логистикалық процестерді жақсартудың жаңа және тиімді жолдарын үнемі іздейміз, заманауи технологиялар мен әдістерді енгіземіз.


Келешекке көзқарас

Teleport-қа ребрендинг - бұл тек атауды өзгерту емес. Бұл логистика нарығында инновацияларға және көшбасшылыққа деген ұмтылысымызды көрсететін стратегиялық қадам. Біз Teleport біздің құндылықтарымыз бен миссиямызды клиенттерімізге жақсы жеткізетіндігіне, халықаралық нарықтағы біздің қатысуымызды кеңейтетіндігіне және одан да сапалы және жылдам қызметтер ұсынатындығына сенеміз.

Біз барлық клиенттеріміз бен серіктестерімізге осы өзгерістер жолында сенім мен қолдау көрсеткендері үшін алғысымызды білдіреміз. Сізбен бірге біз логистиканың болашағын - жылдам, сенімді және инновациялық болып қалыптастырамыз. Teleport-қа қош келдіңіз - логистика бір түймемен.